Angliába jöttem, mesterségem címere: mérnök

Szoftvermérnök vagyok, 2008-ban végeztem a BME-VIK-en. 2011 tavaszán úgy döntöttem Budapestről Londonba teszem át a székhelyem és szerencsét próbálok a szakmában. Kalandjaimról olvashattok itt.

Friss topikok

  • RealJohn: @Tvirag: igazán köszönöm! :) (2012.02.27. 23:25) Villámsztori I.
  • RealJohn: @JoliMama: Végül is nem volt rá szükség, a metró magához tért ma reggelre. Pontosan beértem, ahogy... (2012.02.06. 17:42) Életünk napjai
  • RealJohn: @JoliMama: Köszönöm szépen! Mindig jól esik hazamenni :) Hamarosan írok majd megint, ne gondoljáto... (2012.01.08. 23:59) A munka világa
  • RealJohn: Mondtam én Tamás, hogy sört nem szabad rád bízni, abból sokáig nem marad... :) A helyzet az, hogy ... (2011.04.28. 09:27) Élmények, csokorban
  • ogyp: Gratula! Udv.: ogyp (2011.04.20. 17:44) Siker!

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Győzelem

2011.04.15. 17:12 RealJohn

Kedden úgy tűnt, nincs már sok hátra ebből az egész álláskeresősdiből, hiszen kaptam egy ajánlatot egy jó cégtől, jó pozícióra, jó pénzért. Én úgy voltam vele, az a tisztességes, ha kérek 2 nap gondolkodási időt, és az alatt beszerzem a másik két meglátogatott cég visszajelzését. Aztán, ha annyira szerencsés helyzet adódik, akkor három közül döntök. Ennyire szerencsés helyzet természetesen nem adódott, de nagyon nehéz nem lett az élet.

Adott volt tehát a feladat: megtudni, hogy a másik két cég mit szól hozzám, és ha pozitívat, akkor mit ajánlanak. Az első cég (a csütörtök délelőtti) hamar kihúzta magát a számvetésből azzal, hogy bár meg voltak elégedve, egy másik jelölt még sokkal jobban teljesített, és ezért inkább őt vennék fel. Okés, akkor ez kipipálva. Kértem a fejvadász srácot, hogy csütörtök délig legyen kedves a magyar csajszit is alkalmazó másik cégből választ kiverni, hogy ha döntenem kell, tudjak róla időben.

Egész szerdán se email, se telefon.

Csütörtökön már ráírtam, hogy valami? Nem szerettem volna ugyanis egy tutit bebukni a bizonytalanért. Csörgött is 11 órakor: beszélt velük, nagyon nagyszerű minden, de még néhány jelöltet meg szeretnének hallgatni, és majd jövő héten választ adni. Mondtam, hogy akkor ez is túl van tárgyalva, én nem tudok/fogok addig várni, már van egy ajánlatom és arról mindent tudok, nem szalasztom el. A közvetítő teljesen megértő volt, azt mondta, megérti és továbbítja a cégnek, hogy köszöntem szépen. Ezzel egy időben én írtam az ajánlatra egy választ: elfogadom, mikor kezdhetek? Kicsit aggódtam, mert erre sem érkezett sokáig válasz. Némi telefonálgatás és HR-esekkel való egyeztetés után így péntek délutánra kisütöttük, hogy akkor hétfőn reggel már lehet is kezdeni.

Úgy fest tehát, hogy kereken 3 héttel érkezésem után sikerült nyélbe ütni a munkát, mostmár az a feladvány, hogy meggyőzzem őket: helyesen tették, hogy felvettek! Ja igen, a cég egyébként a ReedOnline, ők üzemeltetik Nagy-Britannia legnagyobb álláskeresős oldalát (www.reed.co.uk), és még néhányat, ami ugyanezzel a portálmotorral működik. Az ezek mögötti adatbázisok fejlesztője leszek.

Munkára fel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://angliabajottem.blog.hu/api/trackback/id/tr582828654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tvirag 2011.04.16. 12:39:59

Szia Jani !

Ennek oromere szerintem a kovetkezo heten iszunk valamit kollegakkal.

Udv.:
Tamas

RealJohn 2011.04.16. 12:42:51

@Tvirag: helyes, köszönöm. Mi tegnap este tettük ugyanezt :)

EffEnnK 2011.04.16. 20:27:59

ÉÁÁÁD :) Grat a pozicíóért, neked való meló lesz :) Bitvadászat, tudománya :)
süti beállítások módosítása