Angliába jöttem, mesterségem címere: mérnök

Szoftvermérnök vagyok, 2008-ban végeztem a BME-VIK-en. 2011 tavaszán úgy döntöttem Budapestről Londonba teszem át a székhelyem és szerencsét próbálok a szakmában. Kalandjaimról olvashattok itt.

Friss topikok

  • RealJohn: @Tvirag: igazán köszönöm! :) (2012.02.27. 23:25) Villámsztori I.
  • RealJohn: @JoliMama: Végül is nem volt rá szükség, a metró magához tért ma reggelre. Pontosan beértem, ahogy... (2012.02.06. 17:42) Életünk napjai
  • RealJohn: @JoliMama: Köszönöm szépen! Mindig jól esik hazamenni :) Hamarosan írok majd megint, ne gondoljáto... (2012.01.08. 23:59) A munka világa
  • RealJohn: Mondtam én Tamás, hogy sört nem szabad rád bízni, abból sokáig nem marad... :) A helyzet az, hogy ... (2011.04.28. 09:27) Élmények, csokorban
  • ogyp: Gratula! Udv.: ogyp (2011.04.20. 17:44) Siker!

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Villámsztori I.

2012.02.12. 23:13 RealJohn

Pár hete az irodában megsült a vízforraló. A pénzügyi igazgató elcsoszogott a közeli műszaki áruházba, ahol garanciába kicserélték, majd a lelkére kötötték, hogy a "MIN" jelzés alatti vízmennyiséggel ne használjuk. Azt gondolná az ember, hogy aki már programozni tud, feléri ésszel, mit jelent a "MIN" egy kancsón, ami hőt közöl vízzel, de nem. Persze, hogy használták a jelzésre való tekintet nélkül.

Tegnap állunk páran a konyhában, látom megy a forraló, de a vízszintjelző alig mutat valamit. Kikapcsoltam, rátöltöttem (nekem is kellett egy tea, és 6 decis bögrém van), visszakapcsoltam. Beszélgetünk tovább, de hamarosan fura, zizegő (szakmai műszóval élve cicergő) hangra lettem figyelmes. Kérdezem a srácokat, hogy "ez a forralóból jön?", a mellette álló arc nézi, nézi a kapcsolónál, kisvártatva megszólal: "jéééé, ez szikrázik! Gyere ide öcsém, nézd meg, ez szikrázik!" (nem áramtalanít, nem tesz semmit, csak NÉZ, hovatovább BAMBUL és örül, hogy hát ez szikrázik!).

János (nekik Janosz) komótosan odacammog, szigorúan hátratett bal kézzel, majd jobbal a konnektor melletti kapcsolót OFF állásba helyezi. Szikra megszűnik, amperszag elterjed. Ekkor elhangzik a kérdés az angoloktól: "Vajon elromlott?".

Nem, nem romlott el. Csak ez is füsttel működik, és mivel kijött belőle a füst, most nem működik tovább. Tegyétek vissza bele!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angliabajottem.blog.hu/api/trackback/id/tr894098810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tvirag 2012.02.27. 17:09:52

Gratulalok Jani !

Ezennel tiszteletbeli villamosmernoknek nevezlek ki ;-)

RealJohn 2012.02.27. 23:25:14

@Tvirag: igazán köszönöm! :)
süti beállítások módosítása