Angliába jöttem, mesterségem címere: mérnök

Szoftvermérnök vagyok, 2008-ban végeztem a BME-VIK-en. 2011 tavaszán úgy döntöttem Budapestről Londonba teszem át a székhelyem és szerencsét próbálok a szakmában. Kalandjaimról olvashattok itt.

Friss topikok

  • RealJohn: @Tvirag: igazán köszönöm! :) (2012.02.27. 23:25) Villámsztori I.
  • RealJohn: @JoliMama: Végül is nem volt rá szükség, a metró magához tért ma reggelre. Pontosan beértem, ahogy... (2012.02.06. 17:42) Életünk napjai
  • RealJohn: @JoliMama: Köszönöm szépen! Mindig jól esik hazamenni :) Hamarosan írok majd megint, ne gondoljáto... (2012.01.08. 23:59) A munka világa
  • RealJohn: Mondtam én Tamás, hogy sört nem szabad rád bízni, abból sokáig nem marad... :) A helyzet az, hogy ... (2011.04.28. 09:27) Élmények, csokorban
  • ogyp: Gratula! Udv.: ogyp (2011.04.20. 17:44) Siker!

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Aranybánya

2011.06.06. 23:37 RealJohn

Komolyan mondom, kész aranybánya ez a ház. Most nem azt akarom mondani, hogy én vagyok a legokosabb a világon (mert az Stephen Hawking és Sheldon Cooper, megosztva), de amilyen elképzeléseknek itt emberek hangot adnak, teljesen kész. Eddig is volt pár, amin jót mosolyogtunk Mártival, de kezdik a srácok/lányok betenni a kaput. Egyebek mellett gondoltam ebből is szemezgetek nektek.

Még pár hete történt, amikor a kertben grilleztünk, hogy az ilyenkor szokásos témák között szóba kerültek a familiárisan hiperpigmentált emberek, más szavakkal élve a kátrányos helyzetű színes fémtolvajok. Azt mondja egyszercsak (mindenféle előzmény nélkül) a bolgár csaj, hogy ő bizony kifejezetten kedveli bizonyos A. Hitler osztrák szobafestő-mázoló elveit és munkásságát. A biztonság kedvéért rákérdeztem, ugyanarra az emberre gondoltunk, azt már meg sem mertem kérdezni, tisztában van-e azzal, hogy ha a szobafestés utáni szakmáját teljes sikerre tudja vinni Hitler, ő sem ülne itt. Apróság. Ugyanezen a grillezésen tudtam meg a görög sráctól, hogy már semmiféle zöldséget nem szabad enni, mert Fukusimából ideért az összes por, beterítette az összes ültetvényt, és ha spenótot meg salátát eszünk akkor nőni fog még egy fejünk, és ez biztosan így van, mert az apja telefonált, és megmondta. Ilyen öreggel nem csodálom, hogy a gyerek is a trollscience lelkes képviselője.

Ma többek között azt is megtudtam G-től, hogy az összes észak-afrikai forradalmat a CIA robbantotta ki, és most terjesztik Európába a zavargásokat, Görögországon és Spanyolországon keresztül. Mindezt azzal támasztotta alá, hogy a tüntetéseket szinte kivétel nélkül a Facebookon szervezik. A konteó blog esti mese ehhez az archoz képest, komolyan mondom. Azon csodálkozom, arra nem figyelt még fel, hogy a németországi hasmenés-járvány pár héttel Fukusima után robbant ki, tehát mi van, ha a salátán élő baktérium a sugárzás hatására mutálódott úgy, hogy az emberei szervezetet és a járványügyiseket is meglepte? Majd előadom neki, biztos értékelni fogja. Ha tudtok hasonlóan hihető teóriákat, nyomassátok kommentbe bátran, ki mit hallott!

Arról már értekeztem tegnap, hogy a kertünk erősen el van hanyagolva. Ezzel összecseng a házban lakók általános hanyagsága a használati tárgyakra nézve. Mit értek ezalatt? Hogy én tudok olyan HAJDÚ mosógépről, ami 30 éve mos. Ezzel szemben itt a mosógépbe hagyják belerohadni a mosószert/öblítőt, a vízforralóban bennehagyják a vizet, hogy lehetőleg minél vízkövesebb legyen, és nem ritka, hogy a tűzhelyen 3-4 napig rohad valami kaja. Utóbbiról egy képünk is van, mégnézem, hátha kéznél van.

 

Na, ehhez mit szóltok? Anyukám, fel ne ülj a repülőre, hogy jössz takarítani! Kézben tartjuk a helyzetet.

Kész szerencse, hogy 21 évig laktam panelban, meg 6 évet kollégiumban. Ezek a hosszútávú kezelések nagyon magasra teszik az ember ingerküszöbét, ezért egy kis ordibálás vagy zeneüvöltetés nekem meg se kottyan. Szegény Márti, aki csak csöndben tud tanulni, ezzel komolyan kínlódott a vizsgaidőszak alatt. Vettünk is neki füldugót.

Szóval ott tartottam, hogy hanyagság. Tudjátok, van a mosogatókban a lefolyókban az a szűrő, ami azért van ott, hogy ne menjen minden darabos trutymó a szifonba, hanem mosogatás után a sűrűjét egy mozdulattal lehessen a kukába vágni. Nos, EZT a szűrőt szokták a bolgárok félretenni a lefolyóból. Gondolom valami olyasmi logika van a fejükben erről, hogy minek van ott az az izé, hát csak lassabban folyik tőle a víz, ha elvesszük szépen belemegy minden a lyukba azt' jóvan. Ők június végével kiköltöznek, nem sokkal később mi is, remélem.

Ígérem, a továbbiakban a gyűlöltellenségeink-jellegű posztokról visszatérünk a közéletiekre, sőt olyanok is lesznek, amikben hasznos információ is lesz! Bizony.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angliabajottem.blog.hu/api/trackback/id/tr402963335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása